PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasjerzy lotniczy

  • 1. Data: 2005-04-22 12:46:46
    Temat: Kasjerzy lotniczy
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś orientuje się jakie są wymagania przyjęcia na stanowisko kasjera
    lotniczego? Jakie kryteria trzeba spełniać, co trzeba umieć, ile się zarabia
    a przede wszystkim czy wielu jest kasjerów lotniczych na rynku polskim??

    pozdrawiam
    Maciek Sobczyk

  • 2. Data: 2005-04-23 21:22:06
    Temat: Re: Kasjerzy lotniczy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabia
    > a przede wszystkim czy wielu jest kasjerów lotniczych na rynku polskim??

    Sie zapytalam osoby z branzy i choc nie na calosc pytania jestem w stanie
    odpowiedziec, powiem ile moge.

    Wsrod kryteriow mile widziana jest znajomosc lotniczych systemow
    rezerwacji - jest wprowadzanie danych do programu na kazym etapie pracy
    kasjera. Poniewaz znajomosc takich systemow nabywa sie wylacznie jako kasjer
    lotniczy lub w biurach podrozy rezerwujacych bilety, mozna to zlagodzic do
    "sprawnej obslugi komputera i latwego uczenia sie nowych programow" czy
    czegos w tym guscie. Te programy podobno nie sa skrajnie idiotoodporne i
    user friendly, ale do w miare szybkiego opanowania przez kazdego, kto umie
    np. sprawnie poruszac sie po Sieci czy na bardziej zaawansowanym poziomie
    korzystac z Worda. Oczywiscie zdyscyplinowanie, dokladnosc, koncentracja,
    uprzejmosc i opanowanie slownictwa uzywanego przy wykonywanych czynnosciach
    w najczesciej spotykanych jezykach (angielski, niemiecki, francuski).
    Slownictwo to jest dosc ubogie (w rzeczach mowionych przez kasjera i
    standardowych pytaniach klienta), wiec dobrze opracowane rozmowki do obkucia
    zalatwia sprawe. Ile jest na rynku - nie dowiedzialam sie, ale z
    wymienionych informacji wynika, ze w razie niedoboru osoby szybko uczace sie
    da sie w rozsadnym czasie przeszkolic tak, zeby dobrze wykonywaly obowiazki.

    I.