PracaGrupypl.praca.szukana › Kampanie reklamowe / bannery / outsorcing IT

  • 1. Data: 2008-06-19 09:15:48
    Temat: Kampanie reklamowe / bannery / outsorcing IT
    Od: Karol <b...@y...com>

    Poszukuję zleceń, najchętniej na wykonanie kampanii reklamowych (banery
    flash/backup gif, mailingi, również druk). Mam ponad dekadę doświadczeń
    w branży, jako webdesigner, koder, flashowiec, grafik, czasem copywriter.

    Zajmowałem się stroną techniczną kampanii dla firm ubezpieczeniowych,
    sektora bankowości, linii lotniczych, producentów samochodów, operatorów
    telefonii komórkowej, kompanii piwowarskich, developerów i innych.

    Prosty i jasny cennik, dowolna forma rozliczeń (umowa o dzieło,
    zlecenia, FV), dyskrecja (umowy o poufności).

    Interesuje mnie tylko praca zdalna.