PracaGrupypl.praca.szukanaKadry, Księgowość, Sekretariat - Warszawa

  • 1. Data: 2004-11-04 21:28:57
    Temat: Kadry, Księgowość, Sekretariat - Warszawa
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam 31 lat i ustabilizowaną sytuację rodzinną. Interesują mnie
    finanse-księgowość i sprawy związane z kadrami, doradztwem personalnym, itp.
    Nie mam niestety w tych dziedzinach doświadczenia zawodowego, dlatego
    otwarta jestem na każdą poważną propozycję aby je zdobyć.

    Ukończyłam studia o kierunku finanse, kurs księgowości komputerowej
    (podatki, płace, Raks, Symfonia, Płatnik, WF-Mag, KPiR), oraz podyplomowe
    studium - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
    Obecnie uczęszczam na dwustopniowy kurs rachunkowości na Samodzielnego
    Księgowego.

    Mam 7-letnie doświadczenie jako Asystentka Dyrektora Techniczno-Handlowego w
    międzynarodowej firmie.
    Do moich zadań należało organizacja i prowadzenie biura Serwisu
    Technicznego, prowadzenie korespondencji polskiej i zagranicznej,
    przygotowywanie prezentacji, seminariów, organizowanie spotkań, podróży
    służbowych, telefoniczna obsługa klienta. Posługuję się językiem angielskim
    i rosyjskim na poziomie dobrym.
    Posiadam prawo jazdy kat. B - czynnie od 1992 roku.

    Chętnie prześlę swoje cv na każdą poważną ofertę.

    Kontakt:
    e-mail: a...@w...pl
    tel. 0504-294-544

    Pozdrawiam,