PracaGrupypl.praca.szukana › KUCHARZ SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2003-10-28 09:59:56
    Temat: KUCHARZ SZUKAM PRACY
    Od: "Piotrek.A." <g...@t...pl>

    WITAM WSZYSTKICH SZUKAJĄCYCH I OFERUJĄCYCH JESTEM PO SZKOLE ZAWODOWEJ I W
    TRAKCIE NAUKI W TECHNIKUM PRYWATNYM MIAŁEM 3LATA PRAKTYKI W RASTAURACJACH
    MIESZKAM W WARSZAWIE JEŚLI ZNALAZŁA BY SIE JAKAŚ ROBOTA DLA MNIE BYŁBYM
    WDZIĘCZNY POZDRAWIAM ! PIOTREK mój mail g...@t...pl

  • 2. Data: 2004-04-20 10:22:36
    Temat: Re: KUCHARZ SZUKAM PRACY
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Witam,

    Proszę o przesłanie CV, wymagań finansowych oraz informacji czy jaki charakter
    pracy Pana interesuje.

    Pozdrawiam,
    Monika