PracaGrupypl.praca.dyskusje › KSIĘGOWA na gwałt :)

  • 21. Data: 2005-09-09 22:42:02
    Temat: Re: KSIĘGOWA na gwałt :)
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości
    news:dft274$617$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jeszcze się taki nie trafił, ale jakby co to pomysł z szafą jest całkiem
    > fajny

    Odkladajac zarty na bok, problem ze starszymi polega na tym, ze oczekuje sie
    od nich osiagniec, kwalifikacji i doswiadczen adekwatnych do czasu, jaki
    mieli na ich zdobycie. Znaczna czesc prezesow i wyzszej kadry kierowniczej w
    _normalnych_ firmach (poza IT, gdzie z powodu mlodosci dziedziny sa inne
    zwyczaje) jakie znam to ludzie po 40-stce. I znaczna czesc dobrze sie
    majacych ludzi po 40-stce, jakich znam, to ludzie, ktorzy w swojej branzy
    zaszli w miare wysoko. Takie osoby sa na rynku cenione - absolwenci
    narzekaja przeciez wciaz, ze nie dostaja pracy, bo nie maja wymaganego
    doswiadczenia.

    Przewaga osob mlodych jest to, ze sa dyspozycyjne (maja entuzjazm i sa
    gotowe pracowac duzo) i maja mniejsze oczekiwania placowe. Z tymi cechami
    moga konkurowac tylko doswiadczenie i wysokie kwalifikacje. To niedobor
    jednego i drugiego na naszym rynku jest jedna z przyczyn, dla ktorych
    pracodawcy nie moga czesto znalezc odpowiedniego pracownika, a poszukujacy
    pracy nie dostaja pracy. Jednym z powodow jest to, ze jestesmy mlodym
    kapitalizmem i w poprzednim utroju nie bylo zbyt wielu mozliwosci zdobywania
    doswiadczenia majacego dzis wartosc rynkowa, a wiec ci starsi w duzej czesci
    nie maja tego atutu, ktorym by mogli skutecznie konkurowac w normalnych
    warunkach.

    I.

  • 22. Data: 2005-09-12 06:48:42
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    > Wrocłąw oczywiście :)

    Oczywiście.

    MS

  • 23. Data: 2005-09-12 07:12:47
    Od: "forest " <g...@w...pl>

    ja jestem księgowym i szukam na gwałt pracy............

    ale w TRÓJMIEŚCIE

    wątpię, aby firma się do mnie dopasowała i przeniosła siedzibę z wrocławia

  • 24. Data: 2005-09-12 10:08:02
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 12 Sep 2005 09:12:47 +0200, "forest" wrote:

    >ja jestem księgowym i szukam na gwałt pracy............
    >
    >ale w TRÓJMIEŚCIE
    >
    >wątpię, aby firma się do mnie dopasowała i przeniosła siedzibę z wrocławia

    To może dopasuj się do firmy i przeprowadź do Wrocławia?

    --
    pozdrawiam
    Bremse