PracaGrupypl.praca.szukana › KSIĘGOWA-EKONOMISTKA Z WARSZAWY

  • 1. Data: 2003-06-23 09:47:58
    Temat: KSIĘGOWA-EKONOMISTKA Z WARSZAWY
    Od: "Marzena Radlak" <m...@p...com>

    księgowa-ekonomistka, znajomść kadr, prac biurowych, negocjacje z bankami,
    firmami, kilka programów FK, Exel, internet, wysokie osiągnięcia w każdej
    pracy, komunikatywna, odpowiedzialna.

    Kontakt:
    e-mail: m...@r...neostrada.pl
    tel: 612-86-79

    Marzena Radlak

  • 2. Data: 2003-06-23 10:47:19
    Temat: Re: KSIĘGOWA-EKONOMISTKA Z WARSZAWY
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > firmami, kilka programów FK, Exel, internet, wysokie osiągnięcia w każdej

    Witam panią szukam księgowej do Fundacji na Rzecz Dzieci Chorych na Białaczke
    pełna księgpowość
    ale jestem w stanie płacić tylko ok 500zł
    faktur jest ok 10 co 2 moze co 3 miesiące
    507463149