PracaGrupypl.praca.szukana[KRK] CHCE PRACOWAC !!!

  • 1. Data: 2004-02-26 08:40:16
    Temat: [KRK] CHCE PRACOWAC !!!
    Od: "daisy" <d...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje pracy, glownie stalej, jestem jednak zainteresowana rowniez
    pracami zleconymi.

    Moje umiejetnosci:
    - biegla obsluga komputera
    - biegla znajomosc internetu
    - umiejetnosc szybkiego wpisywania tekstu (bezwzrokowo)
    - praktyczna znajomosc programow sluzacych do skladu publikacji oraz
    programow graficznych (Srodowisko MAC OS, QuarkXPress, PageMaker, Photoshop,
    MS Office, Inspert - znajomosc bardzo dobra; CorelDraw, Ilustrator, Atex -
    znajomosc srednio dobra).

    Inne:
    - szybkie przyswajanie wiedzy
    - umiejetnosc pracy w trudnych, niesprzyjajacych warunkach
    - latwosc nawiazywania kontaktow
    - umiejetnosc pracy indywidualnej, a takze w zespole.

    Od kilku lat zajmuje sie skladem roznego rodzaju publikacji - gazety,
    czasopisma, ksiazki, ulotki, plakaty.
    Jestem osoba sumienna, obowiazkowa i pracowita.