PracaGrupypl.praca.szukanaKREATYWNY NAUCZYCIEL SZUKA PRACY W SZKOLE (ŁÓDŹ)

  • 1. Data: 2004-06-11 14:41:20
    Temat: KREATYWNY NAUCZYCIEL SZUKA PRACY W SZKOLE (ŁÓDŹ)
    Od: "Paulina Hanuszkiewicz" <p...@o...pl>

    W tym roku kończę staż na nauczyciela kontraktowego, poszukuję pracy jako
    nauczyciel języka polskiego (Łódź, etat).
    W październiku zamierzam rozpocząć studia podyplomowe na kierunku: pedagogika
    resocjalizacyjna. Jeśli bylibyście Państwo zainteresowani zatrudnieniem
    młodego, kreatywnego, dużo wymagającego -od siebie i innych- nauczyciela,
    proszę o kontakt. Ukończyłam kurs nr 58 w WODN: Praca z uczniem dyslektycznym
    w starszym wieku szkolnym oraz kurs 146: Doskonalenie analizy dzieła
    filmowego. Znam język angielski, potrafię obsługiwać komputer. Byłam
    wychowawcą klasy I gimnazjum, redagowałam ścienną gazetkę szkolną,
    organizowałam kółko polonistyczne, warsztaty teatralne; większość imprez
    szkolnych, m.in. zabawę andrzejkową, Wigilię, Dzień Matki. Przygotowałam
    spektakl teatralny "Mały książę". Uczestniczyłam w projekcie dotyczącym Grecji.
    Pragnę się rozwijać i realizować jako polonista w szkole podstawowej lub w
    gimnazjum.