PracaGrupypl.praca.dyskusje › KRD - jakieś doświadczenia ?

  • 1. Data: 2003-08-25 22:39:16
    Temat: KRD - jakieś doświadczenia ?
    Od: "impulssg" <i...@g...pl>

    Witam
    Czy ktoś może wspólpracuje z Krajowym Rejestrem Długów jako przedstawiciel
    (etat/DG) ? W prasie i na
    http://www.krd.pl/Info/Index.aspx?stamp=631974543024
    944316 wygląda pięknie,
    ale po rozmowie kwalifikacyjnej raczej smętnie. Jeżeli mógłby ktoś podzielić
    się swoimi doświadczeniami, byłbym wdzięczny. Mam parę dni do namysłu i
    chciałbym zasięgnąć opini "praktyków".

    PS
    Firma wywodzi się z Kaczmarski Inkasso

    Pozdrawiam, Impuls
    "Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości jakie posiadam, ale
    Ty, Panie, wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół."

  • 2. Data: 2003-08-27 06:52:24
    Temat: Re: KRD - jakieś doświadczenia ?
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

> [...]
    podzielić
    > się swoimi doświadczeniami, byłbym wdzięczny. Mam parę dni do namysłu i

    witam!

    Jako bezrobotny zapisalem sie w Urzedzie Pracy do pracy w KRD w charakterze
    przedstawiciela handlowego. KRD zorganizowal spotkanie, na ktorym
    scharakteryzowano dzialanosc BIG, grupy Kaczmarski -Inkasso.
    Urzad Pracy zapewnial przeszkolenie pracowników a KRD zobowiazalo sie
    zatrudnic osoby, ktore po szkoleniu sprzedadza 6 abonamentow na korzystanie
    z KRD przez okres miesiaca.
    Spotkanie odbylo sie pod koniec lipca i do tej pory telefon milczy.

    Moje wrazenia, byly mocno mieszane. W sumie niewiele sie dowiedzialem na
    temat ilosci dluznikow juz wpisanych do bazy (trzeba pamietac, ze sieci
    komorkowe takie jak Era,Idea, Plus nie beda udostepniac danych swoich
    dluznikow).
    Placa wygladala calkiem niezle, reklamowano nam prawie 2000 PLN/miesiecznie
    przy sprzedanych 4 umowach+dodatkowe pieniadze za nastepne sprzedane umowy.
    Minusem dla bezrobotnego bylo to, ze po szkoleniu musi dla firmy sprzedac 6
    umow, za ktore dostanie 0 pln po to aby ewentualnie pracowac dalej.
    Organizacja pracy polega na tym, ze sa przydzielane rejony i pracuje sie pod
    przewodnictwem lidera danego okregu, czyli to chyba jak wszedzie?

    Zastanawia mnie, tylko to: dlaczego KRD tak mizernie reklamuje swoj produkt?
    Nie ma zadnej kampanii medialnej, poza artykulami prasowymi?Czy to cale
    przedsiewziecia ruszylo (dopiero na poczatku sierpnia KRD mial miec
    zatwierdzony regulamin dzialania)?

  • 3. Data: 2003-08-27 08:51:03
    Temat: Odp: KRD - jakieś doświadczenia ?
    Od: "impulssg" <i...@g...pl>

    Użytkownik Hubert <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bihk43$9c8$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > Urzad Pracy zapewnial przeszkolenie pracowników a KRD zobowiazalo sie
    > zatrudnic osoby, ktore po szkoleniu sprzedadza 6 abonamentow na

    Czy miała to być umowa o pracę, czy jakaś inna forma ?

> [...]
    pod
    > przewodnictwem lidera danego okregu, czyli to chyba jak wszedzie?

    No fajnie ! Załóżmy, że 50 % (z moich wcześniejszych doświadczeń wynika, że
    to jest mocno zaniżone) zrezygnuje w pierwszym etapie po sfinalizowaniu paru
    umów (darmowych) x ileś osób w _całym_ kraju i zysk jest extra - setki
    tysięcy zł, jak nie lepiej.

    Umnie to wyglądało trochę inaczej. Wysłałem aplikację do KRD, a odezwał się
    do mnie pośrednik z agencji ubezpieczeniowej Warunki : własna działalnośc,
    pierwsze 10 umów płatne 30 zł, następne 40 zł - przez kolejne 10 miesięcy.
    Żadnych rejonów. Wygląda to mniej więcej tak : im więcej przedstawicieli
    tym lepiej, żadnego wspóldziałania, chociażby, żeby uniknąć dublowania
    kontaktów. Czyli mogę trafić do jakiejś firmy jako setny przedstawiciel z tą
    samą ofertą. Totalna wolna amerykanka. Obawiam się, że za chwilę będę
    postrzegany jak kolejny akwizytor z super latareczkami, czy innym
    badziewiem. Czyli ze schodów takiego !

> [...]
    > Nie ma zadnej kampanii medialnej, poza artykulami prasowymi?Czy to cale
    > przedsiewziecia ruszylo (dopiero na poczatku sierpnia KRD mial miec

    Myślę, że reklama nie jest tu najważniejsza. Przy obecnych zatorach
    płatniczych na rynku ten towar będzie się dobrze sprzedawał.
    Mi na razie poradzono wstrzymać się z rejestracją DG. Niby nie wyrabiają się
    z wystawieniem upoważnień dla przedstawicieli, a tak wogóle, to jeszcze nie
    wiedzą, czy to będzie identyfikator, czy papierek. Ponoć na początku
    września ma to ruszyć.

    Pozdrawiam
    Impuls