PracaGrupypl.praca.szukana › += KRAKOW =+= wczesniejsza emerytka =+= biuro =+

  • 1. Data: 2003-09-09 10:47:09
    Temat: += KRAKOW =+= wczesniejsza emerytka =+= biuro =+
    Od: "Jana" <m...@m...pl>

    Mieszkam w Krakowie, jestem na wcześniejszej emeryturze i mogę
    poprowadzić jakieś małe biuro lub pomóc w pracach biurowych czy
    podobnych.

    Mam wyższe wykształcenie (inżynier - chemik), dosyć biegle i
    ortograficznie piszę na maszynie/komputerze, komputer nie jest mi
    obcy, z łatwością poruszam się po internecie, obsługuję maile itp.
    Jestem bardzo skrupulatna, pedantyczna i odpowiedzialna.
    Dyspozycyjna w dowolnym czasie.

    m...@m...pl