PracaGrupypl.praca.szukanaKRAKÓW- studentka V roku prawa

  • 1. Data: 2002-02-05 09:41:45
    Temat: KRAKÓW- studentka V roku prawa
    Od: "Kasia R." <k...@w...pl>

    Jestem studentką V roku prawa na Wydziale Prawa i Administracji UJ.
    Oferuję:
    - pełną dyspozycyjność
    - bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
    - znajomość obsługi komputera i internetu
    - prawo jazdy kategorii B
    - doświadczenie w pracy biurowej

    Jestem osobą ambitną, otwartą w kontaktach z ludźmi, łatwo uczącą sie,
    umiejącą działać w warunkach stresu.
    Poszukuję pracy niekoniecznie zwiazanej z kierunkiem studiów ( sekretarka,
    pomoc biurowa, asystentka, telemarketing )
    Proszę o poważne oferty. Zainteresowanym wyśle CV.

    Katarzyna Rogóż
    email: k...@a...pl