PracaGrupypl.praca.szukanaKRAKÓW - licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami

  • 1. Data: 2003-10-21 10:11:43
    Temat: KRAKÓW - licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami
    Od: "Aneta" <a...@W...onet.pl>

    Witam,

    Posiadam licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami, wykształcenie wyższe
    AE (specjalność marketing). Biegle obsługuję komputer, prawo jazdy kat. B.
    Mam 28 lat, jestem osobą odpowiedzialną i komunikatywną. Mam doświadczenie w
    pracy biurowej (handel, turystyka, administracja). Najchętniej podejmę pracę w
    biurze obrotu nieruchomościami (może być jako dodatkowa praca), bądź
    współpracę. Ponadto interesuje mnie praca w marketingu, reklamie, finansach
    bądź inna biurowa. Akwizycja wykluczona!

    Aneta

    kontakt : a...@p...onet.pl
    0504-180-555