PracaGrupypl.praca.szukanaKRAKÓW- dorywcza informatyk - administrator UNIX/CISCO/ORACLE

  • 1. Data: 2002-04-14 11:26:00
    Temat: KRAKÓW- dorywcza informatyk - administrator UNIX/CISCO/ORACLE
    Od: "Przemysław F." <p...@n...irc.pl>

    Witam
    Poszukuje dorywczej pracy w Krakowie.
    Moge zająć się strukturą informatyczną małej firmy, administracją serwerem
    lub innymi zadaniami z sektora IT.
    Posiadam bardzo dobra znajomość polskiego rynku IT chętnie moge pomóc w
    załatwianu trudnych zamówień oraz w doradztwie sprzętu i oprogramowania.
    Posiadane certyfikaty : CCNA, CNA4/5, MCP, SCSA
    Posiadam bardzo dobra znajomosc systemów UNIX szczególnie BSD oraz Solaris.
    Mam również bogate doświadczenia z systemami Windows, Novell.
    Posiadam umiejętności administracją bazą Oracle.
    Przebyłem wiele kursów z tematyki oprogramowanie firm Microsoft, Novell,
    Sun, Oracle.

    Osobom zainteresowany chętnie odpisze( i prześle więcej szczegółów )
    Prosz o kontakt na maila :
    p...@i...pl

    Przemysław F.