eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › KRAKÓW/ Wsparcie techniczne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-01-29 21:37:27
    Temat: KRAKÓW/ Wsparcie techniczne
    Od: "AutoID Polska " <a...@o...pl>

    K R A K Ó W/Wsparcie Techniczne

    Firma poszukuje osoby do działu wsparcia technicznego.

    Wymagania:
    1. Wykształcenie kierunkowe - elektronika/informatyka lub pokrewne
    2. Certyfikaty potwierdzające posiadanie wiedzy/uprawnień/umiejętności w
    zakresie instalacji/konfiguracji rozwiązań teleinformatycznych
    3. Swoboda w posługiwaniu się dokumentacją techniczną w j. angielskim
    4. Doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji rozwiązań teleinformatycznych
    udokumentowane referencjami z sektora biznesu
    5. Dyspozycyjność
    6. Umiejętność pracy w zespole
    7. Dynamizm i kreatywność
    8. Prawo jazdy
    9. Osoba niepaląca
    10. Uprawnienia SEP do 1 kV

    Mile widziane: Doświadczenie w instalacji oraz serwisowaniu systemów kontroli
    dostępu
    Własny samochód będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    - pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
    - stałą umowę

    Proszę o przesłanie oferty (zawierającej CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny)
    na adres mailowy: p...@a...pl z &#8222;WSPARCIE&#8221; w temacie poczty.
    Do życiorysu proszę dopisać klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawa o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1