PracaGrupypl.praca.szukana-- KRAKÓW -- Technik informatyk --

  • 1. Data: 2003-03-12 15:26:52
    Temat: -- KRAKÓW -- Technik informatyk --
    Od: "negros" <n...@p...pl>

    Technik informatyk, obecnie zaoczny student informatyki w Politechnice
    Krakowskiej pilnie poszukuje pracy na terenie Krakowa.
    Pracowałem w krakowskiej firmie HTS-ComArch w dziale systemów sieciowych
    oraz w dziale usług informatycznych krakowskiej firmy reklamowej ANCOM.
    Bardzo dobrze znam budowę oraz obsługę komputerów PC oraz urządzeń
    peryferyjnych, sieci komputerowe, Internet.
    Posiadam stały dostęp do Internetu. Chobbystycznie zajmuję się
    projektowaniem stron WWW.
    Poszukuję pracy (najchętniej jako informatyk lub/i kierowca).
    Mogę tworzyć strony internetowe (HTML, DHTML, CSS, Flash, JavaScript's),
    przepisywać komputerowo teksty, udzielać korepetycji z informatyki oraz
    różnego rodzaju programów komputerowych, instalacja i konfiguracja systemów
    MS Windows 9x/Me/2k/XP.

    Więcej na temat mojej osoby i wykształcenia na stronie:
    www.pracaszukana.prv.pl
    oferty proszę kierować na maila: g...@p...pl

    --
    pozdrawiam;