eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKRAKÓW / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HANDLOWIEC
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-08-21 17:06:15
    Temat: KRAKÓW / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HANDLOWIEC
    Od: Sedlak & Sedlak <k...@s...pl>

    Naszym Klientem jest Firma, będąca Regionalnym Przedstawicielem POSNET,
    największego w Polsce producenta urządzeń fiskalnych, wag i skanerów
    kodów kreskowych. W związku z rozwojem poszukujemy dynamicznych osób na
    stanowisko:

    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HANDLOWIEC
    Nr ref 100/05
    Kraków

    Oczekiwania:
    wykształcenie minimum średnie,
    minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
    mile widziana znajomość branży komputerowo fiskalnej,
    wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
    umiejętności organizacyjne,
    umiejętność pracy w zespole,
    komunikatywność,
    motywacja.


    Obowiązki:
    poszukiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami,
    utrzymywanie kontaktów z dealerami i dostawcami,
    kontrola stanów magazynowych.

    Praca stała
    Umowa o prace

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
    na adres:

    Kinga Koreńczuk

    k...@s...pl


    Prosimy o podanie numeru referencyjnego oferty.
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o zamieszczenie klauzuli:
    Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 wyrażam
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb procesu rekrutacji.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1