-
1. Data: 2005-08-21 17:06:15
Temat: KRAKÓW / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HANDLOWIEC
Od: Sedlak & Sedlak <k...@s...pl>
Naszym Klientem jest Firma, będąca Regionalnym Przedstawicielem POSNET,
największego w Polsce producenta urządzeń fiskalnych, wag i skanerów
kodów kreskowych. W związku z rozwojem poszukujemy dynamicznych osób na
stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HANDLOWIEC
Nr ref 100/05
Kraków
Oczekiwania:
wykształcenie minimum średnie,
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
mile widziana znajomość branży komputerowo fiskalnej,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
umiejętności organizacyjne,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
motywacja.
Obowiązki:
poszukiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami,
utrzymywanie kontaktów z dealerami i dostawcami,
kontrola stanów magazynowych.
Praca stała
Umowa o prace
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
na adres:
Kinga Koreńczuk
k...@s...pl
Prosimy o podanie numeru referencyjnego oferty.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli:
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 wyrażam
zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb procesu rekrutacji.