PracaGrupypl.praca.oferowana › KRAKOW/PHP WEBDEVELOPER

  • 1. Data: 2006-01-04 11:19:18
    Temat: KRAKOW/PHP WEBDEVELOPER
    Od: NetArt <p...@n...pl>

    Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w
    zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów poszukuje
    osób do pracy w Krakowie na stanowiskach:

    PHP WEBDEVELOPER

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość: PHP, PHP5, HTML, XML,
    - dobra znajomość protokołu SOAP, bibliotek Smarty oraz PEAR,
    - student studiów dziennych lub zaocznych.

    Mile widziane:
    - znajomość systemu Linux z poziomu użytkownika,
    - znajomość framework'ów MVC (MOJAVI, AGAVI).

    Praca w biurze firmy na pełny etat, forma zatrudnienia i godziny pracy
    do uzgodnienia.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres p...@n...pl do
    dnia 20.01.2006 z tematem wiadomości "200106-W".

    Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji(zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
    Osobowych Dz.U.nr 133 poz.883)."

    NetArt - Internet dla Ciebie
    http://netart.pl