PracaGrupypl.praca.szukanaKRAKÓW, KSIĘGOWA, NIEDROGO

  • 1. Data: 2006-03-11 12:01:56
    Temat: KRAKÓW, KSIĘGOWA, NIEDROGO
    Od: mimi292 <m...@o...pl>

    Poprowadzę niedrogo księgowość małej firmy lub spółki w Krakowie.
    1. Książka przychodów i rozchodów
    2. Pełna księgowość
    3. Ewidencje dla celów VAT
    4. Dokumentacja pracownicza

    Ręcznie lub komputerowo.

    Pozdrawiam,
    Joanna

    tel. 607 45 35 36

  • 2. Data: 2006-03-11 12:07:53
    Temat: Re: KRAKÓW, KSIĘGOWA, NIEDROGO
    Od: mimi292 <j...@w...pl>

    Przez pomyłkę wpisałam nieaktualny adres e-mail.
    Poniżej prawidłowy:
    j...@w...pl

    Joanna

    tel. 607 33 11 53

  • 3. Data: 2006-03-11 12:10:11
    Od: mimi292 <j...@w...pl>

    Człowiek w soboty często robi coś automatycznie:) mój telefon: 607 45 35
    36 (pod tym drugim odeślą Was do mnie)

  • 4. Data: 2006-03-12 09:50:33
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Człowiek w soboty często robi coś automatycznie:) mój telefon: 607 45 35
    > 36 (pod tym drugim odeślą Was do mnie)

    wiem, że to grupa do ogloszen, a nie komentarzy, ale moze usun wszystkie
    posty i daj jednego prawidłowego, bo z takimi referencjami to budka z piwem
    ksiegowego nie wezmie.
    Wojtek