-
1. Data: 2003-10-17 09:49:04
Temat: KRAKOW / INZYNIER SUPPORTU
Od: "AdRem Software" <p...@a...com.pl>
AdRem Software, z oddzialami w Krakowie i Nowym Jorku, jest wiodacym
producentem rozwiazan do zarzadzania sieciami korporacyjnymi. Programy firmy
w chwili obecnej uzytkowane na ponad 350 000 serwerow na calym swiecie -
monitoruja, diagnozuja i optymalizuja dzialanie sieci, zapewniajac najwyzszy
poziom wydajnosci i dostepnosci obslugiwanych przez nie uslug, serwisow i
aplikacji.
Obecnie poszukujemy osobe na nastepujace stanowisko:
Inzynier Supportu - klienci miedzynarodowi
Nr ref.: IS/G/10
Miejsce pracy: Krakow
Opis Stanowiska:
Obsluga pomocy technicznej (przez telefon oraz email) dla klientow
miedzynarodowych - praca w godzinach od 15.00 - 23.00
Wymagania:
- Biegla znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie,
- Gruntowna znajomosc operacyjnych systemow sieciowych Windows, Novell,
Linux,
- Gruntowna znajomosc technologii TCP/IP i urzadzen sieciowych,
- Dyspozycyjnosc i gotowosc do pracy w godzinach wieczornych,
- Doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejetnosc szybkiego uczenia sie.
Kontakt:
Preferowane sa aplikacje naplywajace droga elektroniczna, zawierajace CV w
jezyku angielskim (ze zdjeciem) i list motywacyjny (ewentualnie referencje)
na adres p...@a...com.pl z umieszczonym w temacie numerem referencyjnym
oraz klauzula "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych
niezbednych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97
o Ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, pozycja 883".
www.adrem.com.pl/jobs