PracaGrupypl.praca.szukana › ---- KOREPETYCJE -------

  • 1. Data: 2002-04-06 17:26:10
    Temat: ---- KOREPETYCJE -------
    Od: "Anna F." <a...@p...fm>

    Pomogę przy komputerze, szybko piszę, znam aplikację Offica, programy
    graficzne, mogę zajmować się aktualizacją strony internetowej, mogę też ją
    założyć. Mogę zająć się np. przepisywaniem materiałów lub innymi pracami
    biurowymi, a także mogę nauczyć (tanio) obsługi najważniejszych programów i
    ich zastosowań.

    - znajomość Offica 2000

    a) Word

    b) Exel

    c) Access

    d) Power Point

    e) Front Page

    - programy graficzne Paint Shop, Photo Impact etc.

    - znajomość HTML-a, Java Script, Flash-a, DHTML-a

    ( mogę stworzyć stronę www, administrować lub aktualizować ją).

    - umiejętność szybkiego pisania na komputerze

    (mogę zająć się przepisywaniem materiałów)

    Moje umiejętności pozwalają mi nauczyć Państwa posługiwania się w środowisku
    Offica, a także posługiwania się podstawowymi czynnościami w Internecie (ku
    rs HTML-a, posługiwanie się pocztą elektroniczną, wyszukiwaniem informacji).

    Jestem niestety uczennicą szkoły średniej (warszawa) , pracę mogę podjąć w g
    odzinach
    popołudniowych, najlepiej w weekendy.
    Proszę o kontakt 605-591-348 lub na adres a...@p...fm