PracaGrupypl.praca.oferowanaKOORD.PROJ.W DZIALE ROZWOJU PRODUKTU I MARKETINGU (Gorzów Wlkp.)

  • 1. Data: 2003-10-30 08:45:00
    Temat: KOORD.PROJ.W DZIALE ROZWOJU PRODUKTU I MARKETINGU (Gorzów Wlkp.)
    Od: "Bigram media" <i...@b...com.pl>

    bama POLSKA Sp. z o.o.
    Firma z udziałem kapitału zagranicznego (branża obuwnicza) z siedzibą w
    Gorzowie Wielkopolskim należąca do międzynarodowego koncernu SARA LEE
    poszukuje odpowiedniej osoby do pracy na stanowisku:

    KOORDYNATOR PROJEKTU W DZIALE ROZWOJU PRODUKTU I
    MARKETINGU

    Oczekiwane umiejętności:
    wykształcenie wyższe
    bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego
    kreatywność,dyspozycyjność
    umiejętność koncepcyjnego i perspektywicznego myślenia, dynamika i energia w
    działaniu
    znajomość pakietu MS Office.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie do dnia 12.11.2003 r. kompletu
    dokumentów (CV, list motywacyjny) w języku polskim i obcym na adres:

    Bama Polska Sp.z o.o.
    ul.Kasprzaka 6a, 66-400 Gorzów Wlkp.
    tel.: (95) 7219-100, tel.: (95) 7219-121, fax: (95) 7219-199
    e-mail: i...@b...com.pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.