PracaGrupypl.praca.szukanaKONTA NA ALLEGRO- duzy wybor loginow, zacznij pracowac na siebie!

  • 1. Data: 2009-03-10 11:07:55
    Temat: KONTA NA ALLEGRO- duzy wybor loginow, zacznij pracowac na siebie!
    Od: "alle-konta" <k...@o...pl>

    Witam!

    Jak w temacie. Umozliwiam ponowny start w ww. serwisie.
    Posiadam duzy wybor kont z aktywna opcja sprzedazy (m.in. z dlugoletnim stazem).
    Nie interesuje mnie ich pozniejsze wykorzystanie.

    Masz zablokowane konto, nie mozesz sie juz ponownie zarejestrowac w serwisie
    Allegro? Dobrze trafiles! Jesli masz pomysl na biznes, a jedyna przeszkoda jest
    brak konta to dlaczego nie zaczac ponownie?

    Zainteresowani wiedza, jakie korzysci mozna osiagnac.
    Pomagam rowniez rozwiazac problem z ponownym bezstresowym logowaniem sie do serwisu.
    Szczegoly mailem.
    Pozdrawiam

    Kontakt:
    s...@a...com

  • 2. Data: 2009-03-10 13:42:22
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "alle-konta" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zainteresowani wiedza, jakie korzysci mozna osiagnac.
    > Pomagam rowniez rozwiazac problem z ponownym bezstresowym logowaniem sie

    a zdajesz sobie sprawe z tego ze moze byc pomocnictwem w przestepstwie?

    --
    >>> http://szacuneczek.org.pl <<<
    Oprogramowanie/strony www pisane na zlecenie, Agencja Reklamy Internetowej

  • 3. Data: 2009-03-10 16:55:29
    Od: Michal K <m...@s...pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > a zdajesz sobie sprawe z tego ze moze byc pomocnictwem w przestepstwie?

    idac tym tropem sprzedawca chinskich podrobek nozy kuchennych na rynku
    tez moze byc wspolwinny zabicia kogos.

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-03-11 07:13:34
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Michal K" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > idac tym tropem sprzedawca chinskich podrobek nozy kuchennych na rynku tez
    > moze byc wspolwinny zabicia kogos.

    nie, bo akurat w przypadku kont jest duze prawdopodobienstwo ze
    istnieja po to by zrobic walek, bo inczaej kazdy moze zalozyc na swoje dane,
    gdybys swiadomie sprzedal noz mordercy lub osobie ktora opowiada o checi
    zabosjtwa uznano by cie za winnego pomocnictwa. I slusznie.
    Twoje gadanie jest takim bezsesnsownym belkotem jak w przypadku twierdzen
    'a skad ja mam wiedziec czy dany program/muzyka nie jest darmowa'

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-03-11 09:28:58
    Od: Michal K <m...@s...pl>

    Kotlet mielony pisze:

> [...]
    > Twoje gadanie jest takim bezsesnsownym belkotem jak w przypadku twierdzen
    > 'a skad ja mam wiedziec czy dany program/muzyka nie jest darmowa'

    heh, masz problem z czytaniem ze zrozumieniem ze nazywasz to co pisze
    blekotem panie Miodek? Czytales raporty dotyczace sprzedazy
    internetowej? wiesz cos w ogole na temat handlu w internecie oraz
    statystyk ze sie tak madrujesz?

    nie odpowiadaj. wystarczy ze zmarnowales czas na czytanie tego "belkotu"

    eot

  • 6. Data: 2009-03-11 10:51:30
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > madrujesz?
    >
    > nie odpowiadaj. wystarczy ze zmarnowales czas na czytanie tego "belkotu"

    wiem czym jest pomocnictwo i do czego sie kupuje konta na allegro a to
    wystarczy

    P.