-
1. Data: 2006-01-30 11:35:47
Temat: KONSULTANT TELEFONICZNY język niemiecki/Warszawa/pełny etat
Od: MARCIN <m...@o...pl>
KONSULTANT TELEFONICZNY język niemiecki/Warszawa/pełny etat
do Call Center
w Warszawie przyszłych menadżerów.Praca w amerykańskiej firmie w miłej
atmosferze i z osobistym kontaktem między pracownikami wszystkich działów.
Ciągły i intensywny kontakt z językami obcymi.
Długookresowe możliwości rozwoju.
Szybki awans - już w ciągu kilku miesięcy możesz pracować na stanowisku:
Mentora, Team Managera, Client Delivery Managera, lub też znaleźć pracę
w innych działach firmy np.: Human Resources
Opis stanowiska
Customer Service Professional odpowiedzialny jest za budowę dobrego
wizerunku Firmy, którą reprezentuje, kontrolę połączeń oraz maili
przychodzących
od Klientów.
Oczekiwania wobec kandydatów na stanowisko Konsultanta Telefonicznego
pracującego przy telefonicznej obsłudze Klientów niemieckojęzycznych :
- Biegła znajomość języka niemieckiego ; preferowani studenci, lub
absolwenci germanistyki, lub też osoby długo mieszkające w krajach
niemieckojęzycznych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra dykcja i dobra fonetyka języka niemieckiego
- Komunikatywność
- Entuzjazm i zaangażowanie
Zakres obowiązków :
1. Telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych w języku niemieckim
2. Obsługa infolinii w języku niemieckim
Najważniejszym warunkiem przyjęcia do pracy jest biegła lub
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego