eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaKONSULTANT INTERNETOWEJ OBSŁUGI KLIENTA / Wrocław
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-05-03 16:46:08
    Temat: KONSULTANT INTERNETOWEJ OBSŁUGI KLIENTA / Wrocław
    Od: i...@l...pl

    Producent oprogramowania komunikacyjnego dla przedsiębiorstw firma
    LIVECHAT Sp. z o. o. w związku z dynamicznym rozwojem
    poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

    KONSULTANT INTERNETOWEJ OBSŁUGI KLIENTA

    Opis stanowiska:
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za internetową
    obsługę międzynarodowych klientów firmy zainteresowanych oferowanym
    oprogramowaniem. Ze względu na różnice w strefach czasowych, praca w
    systemie zmianowym. Informacje o naszych produktach znajdują się na
    stronie: www.livechatinc.com/poland .

    Wymagania:
    Biegła znajomość języka angielskiego
    Dobra znajomość obsługi komputera
    Swobodne poruszanie się w Internecie
    Dyspozycyjność

    Oferujemy:
    Możliwości rozwoju w
    Pracę w dynamicznej firmie
    Szkolenia

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę.

    Oferty CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny proszę przesyłać na
    adres: i...@l...com .

    (z dolaczona klauzula: Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z
    ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133,
    poz. 833)

    Firma:
    LIVECHAT Sp. z o.o.
    ul.Komandorska 53A/6B
    53-342 Wrocław
    www.livechatinc.com/poland

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1