PracaGrupypl.praca.szukana › KOBIETA POSZUKUJE PRACY W WARSZAWIE!!!

  • 1. Data: 2004-11-25 13:22:50
    Temat: KOBIETA POSZUKUJE PRACY W WARSZAWIE!!!
    Od: "Anna Skorża" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem zainteresowana pracą w Warszawie i okolicach.
    Lubię pracę z ludźmi, łatwo nawiązuję kontakty, posiadam umiejętność
    elastycznego dostosowywania się do innych ludzi. Jestem odpowiedzialna,
    sumienna, cierpliwa.
    Ukończyłam filologię słowiańską - ukraińską (KUL), następnie podyplomowe
    studia z marketingu (SGH). Chciałabym pracować najchętniej w dziale
    marketingu, aby móc wykorzystywać i rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w
    tym zakresie.
    W dobrym stopniu mam opanowane języki: ukraiński i hiszpański. Moją pasją
    jest nauka języków obcych, dlatego też cały czas staram się pogłębiać
    znajomość również języka angielskiego i rosyjskiego.
    moim atutem jest wysoka motywacja do pracy i wytrwałość.
    Posiadam doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientem, prowadzeniu
    negocjacji handlowych, w pracy biurowo-administracyjnej.

    Poszukuję pracy w dziale marketingu, dziale sprzedaży, PR, obsługi klienta,
    na stanowisku asystentki a także innych. Jestem otwarta na wszelkie
    propozycje.
    Pracę mogę podjąć od zaraz.

    Pozdrawiam,
    Anna