PracaGrupypl.praca.szukanaKIEROWCA-KAT.B Wrocław

  • 1. Data: 2004-06-13 14:29:07
    Temat: KIEROWCA-KAT.B Wrocław
    Od: "Marcin" <o...@v...pl>

    Pragnę przedstawić moją osobę i zgłosić gotowość do podjęcia pracy na
    stanowisku kierowca-magazynier.Myślę, że moje doświadczenie a także
    umiejętności predysponują mnie do pracy na w/w stanowisku.Pracując dwa i pół
    roku w firmie spedycyjnej Krak-Trans zapoznałem się ze specyfiką pracy
    kierowcy. Do moich obowiązków należało przygotowywanie zamówień, jak również
    załadunek towaru i dowóz do klienta. Uzupełnieniem mojego doświadczenia sa
    cechy osobowościowe. Moim atutem jest łatwość nawiązywania kontaktów
    międzyludzkich oraz umiejętność współpracy w zespole.Niemniej jednak sprawdzam
    się też w pracy indywidualnej, staram się zawsze wyznaczać sobie konkretne cele
    zawodowe, i następnie konsekwentnie je realizować. Ponadto jestem otwarty,
    sumienny oraz w pełni dyspozycyjny.
    Z poważaniem

    Marcin