PracaGrupypl.praca.szukana › KATOWICE -Grafika, Animacja 3D, Strony WWW i wiele więcej -NEW

  • 1. Data: 2004-10-07 07:49:12
    Temat: KATOWICE -Grafika, Animacja 3D, Strony WWW i wiele więcej -NEW
    Od: "Grzegorz Błaszczak" <d...@g...pl>

    Szukam pracy i oferuję swoje możliwości w zakresie:

    -Grafika i Animacja 3D
    -Tworzenie stron WWW
    -Tworzenie Banerów reklamowych
    -Prezentacje multimedialne

    posiadam również bardzo duży zasób wiedzy na temat komputerów i programów do
    nich (Windows, Linux, Pakiety Biurowe itd.)
    Zapraszam wszystkich do odwiedzania mojej strony WWW. Tam jest szczegółowo
    opisana moja osoba, doświadczenie i umiejętności jakie posiadam.
    eciu0.w.interia.pl
    ZAPRASZAM
    Jeśli jesteś pracodawcą lub potrzebujesz pomocy proszę o kontakt email:
    g...@k...pl

    SZYBKO TANIO I SOLIDNIE