PracaGrupypl.praca.szukana › Jeżeli szukasz ... Programisty lub projektanta Interfejsów

  • 1. Data: 2002-12-18 02:06:21
    Temat: Jeżeli szukasz ... Programisty lub projektanta Interfejsów
    Od: Tomasz Ziobrowski <t...@p...fm>

    Jeżeli szukasz młodego chętnie uczącego się programisty do projektu w
    C++ z doświadczeniem w programowaniu na platformach Linux i Windows lub
    w twojej firmie brakuje Ci kogoś kto zaprojektuje zgodny z twoimi
    oczekiwaniami interfejs użytkownika lub stworzy nowy nietypowy
    komponent. Bądź borykasz się z innymi problemami, które wymagają
    niekonwencjonalnych rozwiązań, skontaktuj się ze mną.

    Osobom zainteresowanym prześlę bardziej szczegółowe dane + referencje

    Tomasz Ziobrowski
    t...@p...fm
    0 693 370 658

    Pracę podejmę w pełnym wymiarze godzin. Jestem również otwarty na inne
    propozycję. Stałą od zaraz mogę podjąć w: Gliwicach, Katowicach,
    Kędzierzynie-Koźlu lub okolicach tych miast.

    Oto próbka moich możliwości:

    Bibloteka do projektowania interfsów.
    www.farm.host.sk/files/projects/states.tar.bz2
    (Dokumentacja jest nie oficjalna)