PracaGrupypl.praca.szukanaJeśli nie szukasz kodera XHTML/CSS to nie czytaj dalszej oferty!

  • 1. Data: 2009-03-07 11:44:00
    Temat: Jeśli nie szukasz kodera XHTML/CSS to nie czytaj dalszej oferty!
    Od: m...@g...com

    Jeśli chcesz pociąć własny layout nie tracąc dużo pieniędzy i czasu, a
    do tego ciesząc się profesjonalnym wykonaniem według najnowszych
    standardów W3C przeczytaj dalszą część ogłoszenia!

    Nie zawsze trafiamy na dobrego kodera najczęściej na takich, którzy
    nie aktualizują swojej wiedzy i nadal tworzą kod starymi metodami (np.
    na tabelach, ramkach) co ma negatywny wpływ na dostępność oraz dobrą
    pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

    Dla Ciebie jestem gotów stworzyć kod z którego będziesz czerpać
    nieustannie korzyści w pełni ciesząc się swoją przyszłą witryną.

    Oto dlaczego warto skorzystać z mojej oferty:

    -wielokrotnie zwiększysz ilość zadowolonych użytkowników wchodzących z
    różnych przeglądarek i systemów operacyjnych. Ograniczysz ilość
    odwiedzających, którzy z powodu przeglądarki mogą poczuć się
    dyskomfortowo. Wspierane przeze mnie przeglądarki to: Internet
    Explorer 6, Firefox, Opera, Google Chrome i Safari.

    -poprawisz swoją pozycję w Google. Dobra pozycja w wyszukiwarkach to
    najlepsza metoda na zdobywanie nowych użytkowników, ponieważ tą metodą
    zdobywa się ich najwięcej. Jeszcze jedną ważną zaletą wyszukiwarki
    jest to, że użytkownik dostaje to czego dokładnie szuka. Nie tak jak w
    przypadku uporczywych reklam, których większość z nas nie chce znać i
    często nie jest związana z naszymi oczekiwaniami.

    - przyspieszysz szybkość ładowania całości bez utraty jakości
    wizualnej grafiki. Duża część odwiedzających nie czeka na załadowanie
    się strony dłużej niż 8 sekund i może przejść do konkurencji. Powodem
    jest ciężka grafika, która niestety znacznie spowalnia ładowanie.

    -edycja kodu plików szablonu nie sprawi Ci najmniejszego problemu
    wystarczy podstawowa znajomość HTML i CSS.

    Pewnie już wiesz dlaczego warto się ze mną skontaktować myślę, że masz
    już wiele argumentów dla, których naprawdę warto.
    Skontaktuj się ze mną!

    Adres email: m...@g...com
    Numer gg: 11140878