PracaGrupypl.praca.dyskusjeJechac czy nie jechac na rozmowe? › Jechac czy nie jechac na rozmowe?
    From: M <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jechac czy nie jechac na rozmowe?
    Date: Mon, 12 Nov 2007 20:47:56 +0100

    Dzwonia do mnie z firmy headhunterskiej,szukaja ludzi na podobne
    stanowisko ktore zajmuje i zajmowalem, tyle ze w konkurencyjnej firmie w
    innym miescie (ponad 100km ode mnie). Moje pytanie jest takie:czy moge
    zażądać wynagrodzenia 2 x wyzszego niz obecne w zwiazku z ewentualna
    przeprowadzka do innego miasta? Przy podaniu obecnej wysokosci
    wynagrodzenia uslyszalem od firmy headhunterskiej ze byloby to dla mnie
    atrakcyjne wynagrodzenie...