PracaGrupypl.praca.szukana › Jastrzębie Zdrój/webdesign/grafika lub energoelektronika

  • 1. Data: 2003-03-29 18:47:30
    Temat: Jastrzębie Zdrój/webdesign/grafika lub energoelektronika
    Od: s...@p...onet.pl

    Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej podejmie pracę jako:
    - webdesigner ( tworzenie stron w HTML,CSS,PHP z dodatkami Java Scriptu,
    wykorzystanie FLASHA )
    - grafik 2D jak i 3D ( 3D Studio Max, Adobe Photoshop, Corel, inne )
    Potrafię umiejętnie połączyć powyższe zdolności.

    Znam również zagadnienia dotyczące sieci komputerowych oraz sprzętu
    komputerowego, gdyż pracowałem przez pewien czas w tym sektorze.

    Mogę również podjąć pracę w branży energoelektronicznej, czy teleinformatycznej.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na: m...@a...net.pl

    W odpowiedzi prześlę swoje portfolio.

    Pozdrawiam: Adam