PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakość usług lekarskich

  • 51. Data: 2008-04-15 19:36:21
    Temat: Re: Jakość usług lekarskich
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Że co? Z czym się nie zgadzałem? O_o
    > Wybacz, ale tak się zakręciłeś z tą swoją teorią podpisywania czegoś, że
    > już nie wiem o co Ci chodzi. NIE podpisywałem dokumentu ZDEJMUJĄCEGO
    > całą odpowiedzialność ze SZPITALA.

    a niby co podpisałeś, czy chociaż pamiętasz? (bo pewnie nawet kopi nie masz)

    to ci przypomnę:
    podpisałeś coś w stylu że zostałeś o wszystkim powiadomiony, o ryzyku i
    takie tam i to akceptujesz i zgadzasz się na to

    w razie komplikacji nedykowi wystarczy kiepski prawnik żeby ci udowodnić że
    zdiąłeś ze szpitala całą odpowiedzialność (no, prawie całą)

    > Co Ty z tą kwotą 'pod stołem'? Nie umiesz nic inaczej załatwić?

    nie bądź cyniczny, w jakim ty świecie żyjesz?
    nie wiesz że u nas tylko ryby nie biorą?

  • 52. Data: 2008-04-15 20:30:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 15.04.2008 gargamel <s...@d...na> napisał/a:

    > a niby co podpisałeś, czy chociaż pamiętasz? (bo pewnie nawet kopi nie masz)

    Napisałem niżej. Raczyłeś wyciąć i zmanipulować.

    > to ci przypomnę:

    > podpisałeś coś w stylu [... ciach teorie ...]

    Napisałem Ci co podpisałem. Swoje teorie zachowaj proszę dla siebie.

    > nie bądź cyniczny, w jakim ty świecie żyjesz?
    > nie wiesz że u nas tylko ryby nie biorą?

    Nie wiem. Nie oglądam TV i nie czytam prasy bieżącej, to i widać
    nie wiem jak "trzeba" żyć.

    W tym podwątku też EOT z mojej strony.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2008-04-16 06:55:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    gargamel pisze:

    > więc to co pisałem wcześniej się zgadza, płacisz kwotę minimalną, a to czy
    > to się opłaca to kwestia dyskusyjna (zależy dla kogo), ni chce mi się
    > dzwonić do zus (bo trzeb by cały obdzwonić zanim się trafi na koogś kto coś
    > będzie na temat wiedział), ale podejrzewam że ta możliwość płacenia więcej
    > czemuś służy

    tu widać 2+2 niekoniecznie jest 4 :) Służy to tylko i wyłącznie temu, że
    jest więcej pieniędzy w kasie, płacący nic z tego nie ma.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 54. Data: 2008-04-16 17:26:32
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > tu widać 2+2 niekoniecznie jest 4 :) Służy to tylko i wyłącznie temu, że
    > jest więcej pieniędzy w kasie, płacący nic z tego nie ma.

    jak byś się zainteresował w NFZ (bo byś planował jakąś kosztowną operację)
    to byś się dowiedział co ci to da, a jak leczysz się prywatnie to każde
    pieniądze płacone na NFZ nic ci nie dają

  • 55. Data: 2008-04-17 04:59:12
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > jak byś się zainteresował w NFZ (bo byś planował jakąś kosztowną operację)
    > to byś się dowiedział co ci to da, a jak leczysz się prywatnie to każde
    > pieniądze płacone na NFZ nic ci nie dają

    Ile razy możesz powtarzać w kółko te same błędne informacje? Płacenie
    wyższej składki nie umożliwia otrzymania lepszych świadczeń.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 56. Data: 2008-04-17 07:08:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ile razy możesz powtarzać w kółko te same błędne informacje? Płacenie
    > wyższej składki nie umożliwia otrzymania lepszych świadczeń.

    On żyje w swoim małym świecie, gdzie wszystko jest inne, drogę do
    przebycia używa wykorzystując metrykę euklidesową, czasem się zdziwi, że
    idąc zabrało mu to jakoś dziwnie więcej czasu, niż wskazywałyby to
    obliczenia, ale tłumaczy to sobie zmęczeniem i tym, że pewnie nie
    utrzymał tempa. Wymyślił sobie również, że wpłacając więcej na NFZ
    będzie mu przysługiwała lepsza opieka.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl