PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie sa wymagania przy tego typu dzialalnosci?

  • 1. Data: 2003-12-02 11:57:41
    Temat: Jakie sa wymagania przy tego typu dzialalnosci?
    Od: "Kamil Samojlowicz" <b...@g...pl>

    Szanowni Panstwo

    Jestem w trakcie nawiazywania kontaktow handlowych z niemiecka firma
    spedycyjna. Wspolpraca bedzie polegac na obsludze transportu na terenie Unii
    Europejskiej (zlecenia). Ja jako posrednik bede mial za zadanie wyszukiwanie
    podwykonawcow na uslugi transportowe.
    Moje pytanie brzmi czy jako posrednik jestem zobowiazany do zalozenia
    jakiego specyficznego rodzaju dzialalnosci gospodarczej?
    Czy musze zdobywac licencje transportowe lub jakies inne?
    Czy tez posrednictwo to po prostu posrednictwo i wystarczy zwykla
    dzialalnosc, poniewaz licencje na przewozy beda miec podwykonawcy.
    Wszelkie uwagi na ten temat beda bardzo pomocne.

    Pozdrawiam

    Kamil Samojlowicz