PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka stawka za prowadzenie serwisu www › Jaka stawka za prowadzenie serwisu www
  • Data: 2007-05-27 08:29:14
    Temat: Jaka stawka za prowadzenie serwisu www
    Od: "DiVersio.pl" <d...@d...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W związki z przeprowadzką odchodzę w dotychczasowej firmie z etatu. Będę
    jednak związany z firmą wykonując usługi zdalnie. Mam przedstawić swoją
    propozycję wynagrodzenia. I tu pytanie:

    Jaką stawkę miesięczną mam zaproponować za prowadzenie sklepu
    internetowego?

    W zakres obowiązków wchodzi:
    - przygotowanie witryny sklepu w oparciu o kupione orogramowanie w zakresie
    kolorystyki, grafiki, wprowadzenia towarów, zarządzanie i aktualizacją bazy
    towarowej, ewidencja i nadzór nad zamówieniami
    - kontakt w sprawach technicznych i merytorycznych z Klientami
    - zarządzanie bazą danych, kopie bezpieczeństwa
    - pozycjonowanie

    Rozliczenie na podstawie faktury VAT.

    Proszę o podpowiedzi osoby, które świadczą podobne usługi