PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka prowizja ? › Jaka prowizja ?
  • Data: 2004-10-09 00:14:32
    Temat: Jaka prowizja ?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam do was pytanie...

    Jestem informatykiem (zajuje się administracją i programowaniem).
    Utworzyłem od zera system CRM dla pewnej firmy. System sprawuje się
    bardzo dobrze. Owa firma chce ten system teraz wynajmować
    (sprzedawać). Jednak aby system mógł być sprzedawany wymaga pewnych
    modyfikacji. Zaproponowali mi udział w sprzedaży. W całym
    przedsięwzięciu byłbym odpowiedzialny za wszelkie sprawy techniczne,
    począwszy od aktualizacji oprogramowania i pisania nowego
    oprogramowania, po instalację i konfigurację serwerów.

    Firma czeka teraz na moją propozycje mojej prowizji od sprzedaży.
    Myślałem o 20% jako mojej propozycji wyjściowej. Czy waszym zdaniem jest
    ona dobra, a może zbyt niska lub za wysoka ? Z uwagi na fakt, że raczej
    jestem jedynym kandydatem na to miejsce, jaką propozycję wyjściową z
    mojej strony proponujecie ?

    Dziękuję za odpowiedź