PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wycenić ...:??? › Jak wycenić ...:???
  • Data: 2002-12-30 14:50:29
    Temat: Jak wycenić ...:???
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Po pierwsze życzę Wam wszystkim wszystego najlepszego z okazji nadchodzącego
    Nowego Roku, duzo zdrówka, jak najmniej kłopotów w pracy, a tym którzy
    szukają aby ją znaleźli :)))

    A teraz małe pytanko :)))

    Otóż powiedzcie mi proszę jak wycenić pracę na stanowisku prezesa s - ki z
    o.o., mając na uwadze, to że zakładam własną działaność i głównym dochodem
    tejże będzie wynagrodzenie za sprawowanie tej funkcji w spółce.

    Jeśli chodzi o s - kę to posiada ona jeden ciągnik siodłowy, dla którego
    zlecenia (w miarę opłacalne) juz znalazłem, a z końcem stycznia zaczyna
    dzierżawić jedną z lubelskich aptek. S - ka nie jest jeszcze zadłużona :)),
    gdyż powstała zaledwie przed kilkoma dniami tak więc póki co nie obedzie
    obciążona żadnymi zobowiązaniami. Jeden z włascicieli jak pytałem o wysokość
    wynagrodzenia prosił abym sobie wyliczył wg jakiegoś wskaźnika, jednakże mi
    sie to nie za bardzo widzi, gdyż jeśli dochód s - ki wyniesie 0, to jak to
    cały ten wskaźnik mozna za przeposzeniem o kant ....... potłuc:)).

    Drugie pytanko tyczy się ZUS - u. Otóż jestem tegorocznym absolwentem (nie
    upłynęło jeszcze pół roku od obrony) i jak sie ma sprawa z finansowaniem
    składek przez urząd pracy, tzn czy da się to jakoś w miarę bezboleśnie
    załatwić, jakie papierki muszę przedstawić i czy muszę mieć status
    bezrobotnego???

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i jeszcze raz życzę wszystkiego
    najlepszego wraz nachodzącym Nowym Rokiem :))

    Pozdr

    Witek