PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest - urlop

  • 1. Data: 2002-06-06 11:53:20
    Temat: Jak to jest - urlop
    Od: "Jedrek" <j...@i...pl>

    Mam pytanie :

    Złożyłem wypowiedzenie pracodawcy pod koniec maja - wiec pracuje do końca
    czerwca ( miesięczny okres wypowiedzenie ).
    Podobno wykorzystałem za dużo dni urlopu przysługującego na pierwsze
    półrocze więc
    nie mogę wykorzystać dni urlopu które mi pozostały.

    Jak to jest czy dni urlopu przydzielane są na każde półrocze czy mogę starać
    się o wypłacenie ekwiwalentu za pozostały urlop.

    Dzięki za pomoc,
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-06-06 12:01:52
    Temat: Re: Jak to jest - urlop
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Jedrek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest czy dni urlopu przydzielane są na każde półrocze czy mogę
    starać
    > się o wypłacenie ekwiwalentu za pozostały urlop.

    Zależy, jak długo pracujesz. Jeżeli w zeszłym roku skończyłeś przynajmniej 1
    rok pracy, to teraz należy Ci się proporcjonalnie do przepracowanej części
    roku (czyli połowa). Jeżeli wykorzystałeś więcej, to strata pracodawcy -
    zasponsorował to, na co zapracujesz dopiero u następnego pracodawcy (u
    którego przysługuje Ci tyle dni urlopu, ile zostało do wykorzystania).
    Jeżeli pierwszy rok pracy na umowę o pracę kończysz/skończyłeś w tym roku,
    to napisz kiedy się zatrudniłeś i czy miałeś jakieś przerwy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-06 16:54:10
    Od: "Jedrek" <j...@i...pl>

> [...]
    > Jeżeli pierwszy rok pracy na umowę o pracę kończysz/skończyłeś w tym roku,
    > to napisz kiedy się zatrudniłeś i czy miałeś jakieś przerwy.

    pracuje na umowe na czas nieokreslony od 2000. Z tego co zrozumialem nie
    przysluguje mi ekwiwalent za nie wykorzystany urlop ponieważ połowe z urlopu
    przysługującego na cały rok wykorzystałem w 1 półroczy.

    dzieki,
    Andrzej