PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy we Wroclawiu?

  • 21. Data: 2002-03-01 08:13:22
    Temat: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >do

    >troche

    >Ze strony www.sap.com/poland

    Gdzie jest tam napisane ze "dobry SAPowiec wyciaga 3000 Euro w dwa tygodnie"?

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2002-03-01 08:42:53
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Nie rozumiem tego co napisales.

    Trudno. :)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 23. Data: 2002-03-01 10:08:20
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Trudno. :)

    k. W moim pytaniu (przejrzyj watek) "Mozna sie zapytac skad masz takie dane?

    000 euro to troche ponad 10K PLN, troche mi to malo realnie wyglada" Chodzi o

    zarobki.
    Teraz przeczytaj swoja odpowiedz i moja reposte.

  • 24. Data: 2002-03-01 10:33:49
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > zarobki.
    > Teraz przeczytaj swoja odpowiedz i moja reposte.

    Ojej, po prostu się podłączyłem pod Twojego posta chcąc powiedzieć, że
    gdyby szkolenia SAPa były za 3k euro, to mielibyśmy SAPowca na każdym
    rogu. A poza tym szukałem kiedyś takich szkoleń, ale nie znalazłem, może
    się od tego czasu coś zmieniło. Tyle.

  • 25. Data: 2002-03-01 10:48:56
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >gdyby szkolenia SAPa były za 3k euro, to mielibyśmy SAPowca na każdym
    >rogu. A poza tym szukałem kiedyś takich szkoleń, ale nie znalazłem, może

    Aha.

    Z forumlarzu zgloszeniowego wynika ze:
    Należność = Ilość dni szkolenia x 1 osoba x 300 EUR + 0 % VAT.

    Problem jest taki sam jak ze studiami, po takich kursach trzeba te wiedze
    gdzies pobrobowac albo wykorzystac. Na szczescie R3 jest drogim systemem i nie
    jest tak poprostu dostepny.

    Apropos jakbys znow szukal szkolen:
    http://www.sap.com/poland/szkolenia/katalog/

    Jest ich tam chyba z tysiac.

  • 26. Data: 2002-03-06 16:51:40
    Od: Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl>

    Konrad Komada spłodził:
    > Tak chce byc królewiczem... :)
    > Ale mysle ze umiem wiecej niz przecietny admin.
    > Problem chyba raczej w tym ze faktycznie we Wrocku jest za duzo
    > studenciakow, ktorzy niszcza rynek. :)

    Co za tekst...

  • 27. Data: 2002-03-06 18:01:02
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl> writes:

    > Konrad Komada spłodził:
    >
    > Co za tekst...

    No co? Faktem jest, że studenci niszczą rynek mało- i
    średnio-zaawansowanych usług informatycznych, bo mało wymagają (byle na
    piwo stykło ;), a zazwyczaj potrafią tyle, aby z powodzeniem te usługi
    świadczyć.