PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy ? (informatyk) › Jak szukac pracy ? (informatyk)
    From: "Xoxol" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak szukac pracy ? (informatyk)
    Date: Sun, 6 Feb 2005 15:45:00 +0100

    Pytanie jak w temacie czyli jak szukac pracy.
    OK, zaczne od poczatku: Jestem tegorocznym a wlasciwie to juz zeszlorocznym
    (2004r.) absolwentem Poitechniki Cz-wa - wydzial informatyki, (wiec jak z
    tego wynika wyksztalcenie wyzsze Informatyczne posiadam). Obecnie posiadam
    prace "tymczasowa", kiepska (800 zl /m )ale lepsz to niz nic jak mowia
    niektorzy, i obecnie zabieram sie do poteznego wyzwania tzn poszukiwania
    pracy jako informatyk ( konkretnie HelpDesk, lub Administracja systemami
    badz sieciami). Na wstepie powiem ze poszukiwanie pracy przez znajomych
    odpada ( oni raczej sami rowniez jej szukaja :-) ), ogloszenia ? rowniez
    odpadaja od dobrych kilku miesiecy przegladam mnustwo ogloszen ( przejrzalem
    w sumie z kilkanascie, jak nie kilkadziesiat tysiecy ogloszen), wyslalem
    kilka CV (prawie wogole nic ciekawego nie pojawia sie w ogloszeniach) i ...
    nic :-(....
    Jaka metode poszukiwania pracy proponujecie?
    Ja osobiscie mam pomysl aby rozeslac CV po wszystkich wiekszych firmach w
    miescie... i czekac na odpowiedzi. Tak sie tylko zastanawiam, poniewaz
    miasto nie jest w sumie duze ok 250 tys mieszkancow jednak rozwiezienie
    wszystkich CV zajmie mi i tak sporo czasu. Moze po prostu sobie troche
    ulatwic zycie i czesc (jesli istnieje taka mozliwosc, tzn firma posiada
    kontakt elektroniczny) rozeslac poprzez poczte e-mial. Czy ktos ma
    doswidczenie w rozsylaniu CV poprzez e-mail ?(nie mam na mysli odowpowiedzi
    na ogloszenia z ofertami pracy, tylko wysylanie "w ciemno")? Na jakie adresy
    kontaktowe rozsylaliscie CV? (zwykly adres kontaktowy czy byc moze inny? )

    Pozdrawaim
    Xoxol