PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozliczyć PIT ?? › Jak rozliczyć PIT ??
    From: "Lestat" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak rozliczyć PIT ??
    Date: Wed, 8 Feb 2006 21:18:46 +0100

    Witam serdecznie!

    Mam zapytania co do wypełnienia pitu.

    1. W roku 2005 zakonczyłem jedna prace i rozpocząłem druga. Były to umowy o
    pracę. Rozumiem, ze dochody z pitów dodaje i sume wpisuje w mój pi?

    2. Jak byłem na zwolnieniu lekarskim dwa dni, to czy ZUS przysyła mi jakis
    pit zwiazany z tym zwolnieniem? Słyszałem, ze coś takiego robi, nie wiem czy
    sie mnie to tyczy, czy trzeba być dłużej na zwolnienu.

    3. W 2001 roku pracowałem przez trzy miesiące na umowe o prace, od lipca do
    września. To była moja pierwsza praca. Przez niewiedze nie wypełniłem za ten
    rok pitu. Słyszałem, ze można jeszcze za dany rok rozliczyć zaległości w
    terminie pięciu lat. Czy to prawda i ew. co w takiej sytuacji mam robić?

    Z góry wielkie dzięki za pomoc!