PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak powiedzieć pracodawcy że mam go w dupie i przy tym nie zlecieć ze stołka?

  • 1. Data: 2003-03-28 21:54:04
    Temat: Jak powiedzieć pracodawcy że mam go w dupie i przy tym nie zlecieć ze stołka?
    Od: z...@o...pl

    ma ktoś jakiś pomysł?!

  • 2. Data: 2003-03-28 22:32:10
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Fri, 28 Mar 2003 22:54:04 +0100, zbychu_zioma wrote:

    > ma ktoś jakiś pomysł?!

    Polecam lekture Scotta Adamsa. W jego seri o
    Dilbercie masz mnóstwo podpowiedzi jak się zachować w
    podobnej sytuacji.

    Rygel

  • 3. Data: 2003-03-29 12:25:55
    Od: MJX <m...@g...pl>

    > ma ktoś jakiś pomysł?!

    Najlepszą metodą wyrażenia swojej dezaprobaty
    będzie złożenie wypowiedzenia
    z natychmiastowym terminem ....

  • 4. Data: 2003-03-29 12:51:14
    Od: "pit" <p...@N...gazeta.pl>

    Moze taki zwrot:
    "...permanentna pauperyzacja Pańskiej wypowiedzi,
    nie obliguje mnie do prowadzenia z Panem dalszej polemiki..."
    życzę powodzenia ;-)

  • 5. Data: 2003-03-30 11:12:10
    Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl>

    ee,tam, przecieć jego córke

  • 6. Data: 2003-03-30 11:37:25
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    Zastanów się nieco.
    Albo masz go w d..., albo zależy Ci na pracy u niego.

    --
    ______________________
    TS

  • 7. Data: 2003-03-30 21:09:42
    Od: "Andrzej Grzeszczyk" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MJX" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepszą metodą wyrażenia swojej dezaprobaty
    > będzie złożenie wypowiedzenia
    > z natychmiastowym terminem ....

    ja tak zrobiłem.. poskutkowało na krótką metę. jakieś trzy miesiące..
    później znów wszystko od początku..
    ag