PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pisać LM › Jak pisać LM
  • Data: 2002-08-26 13:37:25
    Temat: Jak pisać LM
    Od: "pomme" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    od dłuższego czasu poszukuje pracy, gł na stanowisku asystentki ponieważ mam
    akurat takie doświadczenie, niestety omijają mnie nawet rozmowy
    kwalifikacyjne, chociaż nie powiem abym nie spełniała wymogów zamieszczanych
    w ogłoszeniach. Pomyślałam sobie, że przyczyna tkwi w LM i CV które mogą być
    napisane w niekorzystny dla mnie sposób.
    Jak wiec napisac LM by zwrócił on na siebie uwagę? Zawsze mi sie wydawało że
    jeżeli napiszę szczerze o swoim wykształceniu i doświadczeniu to wytarczy
    ale chyba sie pomyliłam.
    Dodam że moją zmorą jest perfekcyjna znajomość języka francuskiego a nie,
    jak się teraz wymaga, angielskiego.
    Będe wdzięczna za sugestie
    Pozdrawiam
    P.