PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odebrać niemiecki podatek ?Jak odebrać niemiecki podatek ?
  • Data: 2002-12-27 14:41:07
    Temat: Jak odebrać niemiecki podatek ?
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem na wakacjach w niemczech i pracowałem tam legalnie. Zarobiłem troche
    grosza ale musiałem zapłacić ich podatek (Lohnsteur). Wyszło w sumie nie
    dużo tj. 132 Euro. Przydały by mi się teraz pieniążki. Wiem, że można to
    odzyskać, ale nie wiem tylko jak to zrobić.
    Może mi ktoś poradzić jak to zrobić ?

    Z góry dziękuje.

    Aha, wiem że są biura, które się tym zajmują, tylko pewnie musiał bym się z
    nimi podzielić po połowie tej kwoty a tego bym chciał uniknać.