PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak napisać list motywacyjny

  • 1. Data: 2003-01-27 14:47:06
    Temat: Jak napisać list motywacyjny
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam.
    Jak napisać list motywacyjny w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone przez
    pośrednika, powinien być skierowany do pracodawcy czy do pośrednika.

  • 2. Data: 2003-01-27 15:06:31
    Temat: Re: Jak napisać list motywacyjny
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak napisać list motywacyjny w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone przez
    > pośrednika, powinien być skierowany do pracodawcy czy do pośrednika.

    powinien w skrocie opisywac Twoje doswiadczenie i to, dlaczego
    jestes idealnym kandydatem na dane, konkretne stanowisko :)

  • 3. Data: 2003-01-27 18:52:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Witam.
    > Jak napisać list motywacyjny w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone przez
    > pośrednika, powinien być skierowany do pracodawcy czy do pośrednika.

    Poczytaj sobie w serwisach dotyczących pracy.
    List musisz skierować do pośrednika bo to on zdecyduje czy twoją kandydaturę
    przekazać dalej

    Tomek

  • 4. Data: 2003-01-28 00:55:16
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    b...@p...onet.pl writes:

    > Witam.
    > Jak napisać list motywacyjny w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone przez
    > pośrednika, powinien być skierowany do pracodawcy czy do pośrednika.

    do ewentualnego pracodawcy.
    jesli juz.

    poza tym jesli nie znasz pracodawcy, pisz co chcialbys robic (jaki
    rodzaj pracy, w jakim srodowisku, i dlaczego) i zasadnij to sensownie.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-01-28 10:14:34
    Od: b...@p...onet.pl

    Dzięki za podpowiedź, chodziło mi o to w jakiej formie powinien być napisany
    list motywacyjny, czy jego treść powinna być skierowana do pracodawcy czy do
    pośrednika.

  • 6. Data: 2003-01-28 10:38:19
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

> [...]
    napisany
    > list motywacyjny, czy jego treść powinna być skierowana do pracodawcy czy

    To do kogo kierujesz swą oferte, zalezy od adresu do korespondencji. Jesli
    ogloszenie zostalo ZAMIESZCZONE przez posrednika, ale adres jest podany
    FIRMY, to piszesz do FIRMY, bezposrednio.

    Jesli natomiast wysylasz na adres POSREDNIKA, to mozesz robic tak jak ja,
    tzn. piszesz ze sie dowiedzialas, ze dla swojego KLIENTA (nazwa firmy tego
    kienta tez moze byc podana) poszukuja osob na stanowisko (podajesz jakie) i
    dalej normalnie jak w kazdym lm...

    Ja tak robie i jest ok, a i rozsadniejest, zadna filozofia,

    Powodzenia,

    Paweł,