PracaGrupypl.praca.szukanaJak i co musze wiedziec jak chce zaczac robic strony internetowe?

  • 1. Data: 2006-08-05 16:25:15
    Temat: Jak i co musze wiedziec jak chce zaczac robic strony internetowe?
    Od: "Slawek" <e...@o...pl>

    Witam!

    Oto mój zestaw pytan:

    - mam stworzona strone internetowa dla klienta co teraz?

    a) gdzie najlepiej umiescic strone ( gdzie jest dobry hosting ,
    gdzie tani gdzie bezproblemowy z obsluga PHP i MySQL )?
    b) czy wykupienie domeny wchodzi w cene hostingu (jak to wyglada o co
    chodzi) ? czy dla uslug typu 'budowlane" - wizytówka trzeba tworzyc
    na komercyjneym hostingu czy tez mozna postawic na naprzyklad
    prv.pl i tak sprzedac klientowi?
    c) czy tworzac takie stronki internetowe proste (wizytówki) dla
    klienta typu "uslugi budowlane/hydrauliczne" mozna zarobic - ktos
    robil konkretnie pod takiego klienta? czy to ma sens czy lepiej od
    razu pomyslec o pisaniu sklepów internetowych i portali z
    rozbudowana baza danch?
    d) w jakich granicach zarabia sie na robieniu stron www jako wolny
    strzelec ?
    z góry dzieki za informacje...

  • 2. Data: 2006-08-05 19:47:16
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Uzytkownik "Slawek" <e...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    Witam!

    Oto mój zestaw pytan:

    NTG

  • 3. Data: 2006-08-05 22:20:05
    Od: red <r...@p...media.pl>

    Dnia 05-08-2006 o 21:47:16 .::[ikciu]::. <i...@g...pl> napisał(a):

    Jak tam ikciu, naprawiłeś stronkę, czy nadal syf?

    --
    _red ____ _ ____ ____ __ _

  • 4. Data: 2006-08-06 11:43:40
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Użytkownik "red" <r...@p...media.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 05-08-2006 o 21:47:16 .::[ikciu]::. <i...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Jak tam ikciu, naprawiłeś stronkę, czy nadal syf?

    Syf jak cholera, ale pod tym FF juz dziala Heheh

  • 5. Data: 2006-08-08 19:47:24
    Od: red <r...@r...com>

    Dnia 06-08-2006 o 13:43:40 .::[ikciu]::. <i...@g...pl> napisał(a):

    > Syf jak cholera, ale pod tym FF juz dziala Heheh

    No to pogratulować, rozwijasz sie - FF już w miarę opanowany :p

    --
    _red ____ _ ____ ____ __ _

  • 6. Data: 2006-08-08 20:28:40
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl>

    Zebrawszy myśli red <r...@r...com> wyklepał:

    A tam rozwijasz sie, pisalem juz wczesniej ze nie dbam o niepotrzebne
    wartosci w tagach. Malo robie na Polske, glownie USA a tam prawie wszyscy
    jada na IE, co nie znaczy ze nie znam sie na tworzeniu stron pod rozne
    przegladarki....

    --
    .::[ ikciu ]::.