PracaGrupypl.praca.szukana › Jak bardzo potrzebują Państwo pracownika, który jest otwarty, ambitny a także z zaangażowaniem podchodzi do wszelkich zadań?

  • 1. Data: 2005-05-18 12:32:33
    Temat: Jak bardzo potrzebują Państwo pracownika, który jest otwarty, ambitny a także z zaangażowaniem podchodzi do wszelkich zadań?
    Od: "Justyna" <t...@v...pl>

    Jak bardzo potrzebują Państwo pracownika, który jest otwarty, ambitny a także z
    entuzjazmem oraz zaangażowaniem podchodzi do wszelkich działań, których się
    podejmuje? Ja jestem taką osobą, która uznaje takie wartości. To ważne.

    Kobieta, 24 lata, miła aparycja - poszukuje pracy w biurze. Ukończone Liceum
    Handlowe w Zespole Szkół Handlowych w Gliwicach - uzyskany tytuł: technik
    handlowiec oraz dodatkowo Szkoła Informatyki i Internetu w Gliwicach,
    specjalność: e-biznes z wyróżnieniem. 2,5 letnie doświadczenie na stanowisku
    obsługi działu handlowego i sekretariatu w firmie handlowej. Bardzo dobra
    znajomość obsługi urządzeń i programów biurowych. Dodatkowe atuty to: doskonała
    umiejętność organizacji czasu pracy i określania priorytetów, samodzielność,
    dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.

    Miejsce szukanej pracy: Gliwice, Zabrze.

    Jeżeli więc nie jesteście jeszcze Państwo w pełni i do końca przekonani do
    mojej osoby, proszę zadzwonić w tym momencie pod numer tel. 601 324-181, aby
    uzyskać pełną i dokładną informację oraz umówić się na spotkanie.