eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaJCommerce SA - Help DeskJCommerce SA - Help Desk
  • Data: 2012-07-27 13:46:50
    Temat: JCommerce SA - Help Desk
    Od: JCommerce SA <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Help Desk

    Jesteśmy firmą IT, która specjalizuje się we wdrażaniu użytecznych, prostych w
    obsłudze oraz atrakcyjnych wizualnie rozwiązań. W szczególności rozwijamy: systemy
    ERP, systemy portalowe, rozwiązania Business Intelligence, rozwiązania dedykowane,
    systemy mobilne oraz świadczymy usługi outsourcing IT.



    Dlaczego warto u nas pracować:

    - gwarantujemy pracę przy realizacji nowoczesnych i różnorodnych projektów w
    sektorach z różnych branż
    - wspieramy rozwój poprzez szkolenia kompetencyjne i językowe, nasi pracownicy
    systematycznie uczestniczą w szkoleniach zdobywając nowe certyfikaty
    - stawiamy na przyjazną atmosferę pracy - jesteśmy zwolennikami jasnej i swobodnej
    komunikacji
    - integrujemy się na imprezach firmowych, rozwijamy się sportowo
    - oferujemy karnet OKsystem
    - oferujemy dodatkowe ubezpieczenie


    Opis stanowiska:

    - bieżąca obsługa informatyczna użytkowników systemu
    - rejestrowanie, klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
    - zdalne rozwiązywanie problemów
    - wsparcie w testowaniu aplikacji


    Wymagania:

    - wykształcenie wyższe, bądź w trakcie studiów-preferowane studia z zakresu
    informatyki lub pokrewne
    - umiejętność dobrej komunikacji
    - jasność formułowania myśli
    - co najmniej podstawowa znajomość programowania .NET, poparta prajektami
    akademickimi bądź komercyjnymi
    - co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    - znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym


    Mile widziane:

    - doświadczenie w testach oprogramowania oraz programowaniu .NET
    - znajomość: C#, WinForms, SQL Server min. 2005
    - poczucie humoru


    Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres: r...@j...pl

    W tytule e-maila prosimy wpisać wyłącznie: Help Desk
    W ciągu roku prowadzimy również rekrutacje na inne stanowiska pracy.

    Osoby przesyłające do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych
    osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1