PracaGrupypl.praca.szukanaJAVA, J2EE - poszukiwana praca/praktyka od lipca / Warszawa

  • 1. Data: 2005-04-06 08:40:25
    Temat: JAVA, J2EE - poszukiwana praca/praktyka od lipca / Warszawa
    Od: jacek <jacool_@_jacool.com>

    Witam,

    Jestem studentem kończącym studia w tym roku na kierunku Informatyka
    Stosowana Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.

    W związku z chęcią zwiększenia swoich szans na ryku pracy poszukuję
    praktyki, która da mi możliwość pogłębienia moich umiejętności
    programistycznych poprzez wykonywanie złożonych projektów w
    profesjonalnym otoczeniu.

    Swoją karierę zawodową ściśle wiążę z technologią J2EE, więc jeśli
    będzie możliwość jestem gotowy pozostać jako pracownik w firmie po
    okresie praktyki.

    Umiejętności:
    - czynna znajomość j2sdk
    - bierna znajomość J2EE: JSP, Servlet, EJB
    - bierna znajomość wzorców projektowych
    - programuje również w : C#, VB .NET, PHP, SQL
    - dobra znajomość inżynierii oprogramowania (UML)

    Znajomość:
    - Eclipse IDE, Ant, Maven, UML2, Omondo, Visual Editor, MyEclipse
    Enterprise Workbanch, itd.
    - SWT, RCP (native GUI)
    - jboss AS
    - PostgreSQL, MySQL, MS SQL
    - Windows / Linux / Unix
    - język angielski komunikatywny

    Posiadam doświadczenie zawodowe na stanowisku:
    - Administrator Sieci Informatycznych / Programista
    - Przedstawiciel handlowy (mam dobry kontakt z klientem)
    - oraz certyfikat MCP.

    Posiadam prawo jazdy i samochód.
    Termin rozpoczęcia praktyki/pracy możliwy jest po drugim tygodnia lipca
    do uzgodnienia w zależności od okoliczności.

    Korespondencję proszę przesyłać na adres email:
    jk (małpka) jacool (kropka) com