PracaGrupypl.praca.szukanaJ2EE programowanie

  • 1. Data: 2006-07-12 20:11:00
    Temat: J2EE programowanie
    Od: a...@g...com

    Witam,
    Poszukuje zdalnej pracy max 1/2 etatu.

    - bardzo dobra znajomosc J2SE + J2EE(EJB), Swing, JDBC
    - podstawy JSP, Servlets, JSF, JNDI, JS
    - HTML, XHTML, WML
    - serwery aplikacyjne: Weblogic
    - Oracle, PostreSQL

    Roczne doswiadczenie przy realizacji komercyjnych projektów

  • 2. Data: 2006-07-13 20:37:50
    Temat: Re: J2EE programowanie
    Od: "researcher" <c...@h...com>

    Dzien Dobry
    Nazywam sie Anna Wysocka i jestem researcherem w brytyjskiej firmie
    doradztwa personalnego z siedziba w Wawie.
    Aktuelnie dla nzsego klienta miedzynarodowej firmy z siedziba w
    Warszawie poszukujemy Programisty J2EE. To bardzo dobra, powazna oferta
    pracy za bardzo dobre wynagrodzenie.
    Jesli bylby Pan zainteresowany wzieciem udzialu w prowadzonym procesie
    rekrutacyjnym, zapraszam do pilnego nadsylania CV na moj adres firmowy:
    w...@h...pl
    Bylabym rowniez wdzieczna za podanie jakiegos kontaktu do Pana, abym
    mogla przedstawic Panu szczegoly oferty.
    Pozdrawiam serdecznie