PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynierowie w PTC

  • 1. Data: 2008-02-05 09:25:55
    Temat: Inżynierowie w PTC
    Od: pawel <p...@g...com>

    Witam

    orientuje się ktoś (może byli pracownicy lub obecni) ile proponują
    inżynierowi bez doświadczenia (V rok studiów telekomunikacji) na
    początek pracy w PTC.

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2008-02-05 09:50:43
    Temat: Re: Inżynierowie w PTC
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    >orientuje się ktoś (może byli pracownicy lub obecni) ile proponują
    >inżynierowi bez doświadczenia (V rok studiów telekomunikacji) na
    >początek pracy w PTC.

    Tu chyba zapłacą więcej:
    http://careers.nokiasiemensnetworks.com/hr/recru.nsf
    /vwSearch?SearchView&Count=1000&SearchMax=1000&Searc
    hOrder=4&Query=(%5BfLocation%5D=(%22Wroclaw%22))

    ;-))

    Boa.

  • 3. Data: 2008-02-05 09:51:27
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    "Boa" <R...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tu chyba zapłacą więcej:
    > http://careers.nokiasiemensnetworks.com/hr/recru.nsf
    /vwSearch?SearchView&Count=1000&SearchMax=1000&Searc
    hOrder=4&Query=(%5BfLocation%5D=(%22Wroclaw%22))

    Trzeba końcowe nawiasy dołożyć ręcznie, bo link się złożył.
    Boa.

  • 4. Data: 2008-02-05 10:44:18
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Boa pisze:

> [...]
    /vwSearch?SearchView&Count=1000&SearchMax=1000&Searc
    hOrder=4&Query=(%5BfLocation%5D=(%22Wroclaw%22))

    Praca w Wrocławiu a PTC ma siedzibę w Warszawie i regiony Gdansk,
    Poznan, Katowice.

    pzdr.
    Piotr

  • 5. Data: 2008-02-05 12:07:58
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    f.googlegroups.com,
    *pawel* wrote:

    > orientuje się ktoś (może byli pracownicy lub obecni) ile proponują
    > inżynierowi bez doświadczenia (V rok studiów telekomunikacji) na
    > początek pracy w PTC.

    Zalezy zapewne na jakie stanowisko aplikujesz.
    Rzuc wiecej szczegolow. W tym ktory region.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-02-05 12:09:29
    Od: pawel <p...@g...com>

    On 5 Lut, 11:44, "Piotr S." <n...@g...pl> wrote:

    f/vwSearch?SearchV...))

    > Praca w Wrocławiu a PTC ma siedzibę w Warszawie i regiony Gdansk,
    > Poznan, Katowice.
    >
    > pzdr.
    > Piotr

    ale pytanie polega na tym ile oferują a nie gdzie więcej oferują.

  • 7. Data: 2008-02-05 12:11:50
    Od: pawel <p...@g...com>

    On 5 Lut, 13:09, pawel <p...@g...com> wrote:

    ale pytanie polega na tym ile oferują a nie gdzie więcej oferują.

    region Warszawa
    stanowisko : Specjalista ds. systemów vap

  • 8. Data: 2008-02-05 12:16:56
    Od: pawel <p...@g...com>

    On 5 Lut, 13:07, "darnok" <d...@a...spam.ch>
    wrote:
> [...]
    prf.googlegroups.com,

    > Zalezy zapewne na jakie stanowisko aplikujesz.
    > Rzuc wiecej szczegolow. W tym ktory region.

    region: Warszawa
    stanowisko: Specjalista ds. ...

    pion technik